My v OPIDUM - reality a.s. se zabýváme správou nemovitostí již více než 15 let. Začali jsme v roce 2006, kdy jsme spravovali developerský projekt Zahradky Kbely. Mezi další významné projekty později přibyly např. Obytný park Kbely centrum (kolaudace v roce 2009) nebo Rezidence na Hřebenkách (kolaudace roku 2015). Mezitím jsme převzali do správy několik dalších domů, kde se nám daří optimalizovat náklady a napravit mnohdy špatně počítané rozúčtování nákladů mezi jednotlivé vlastníky.
Níže uvádíme stručný seznam nabízených služeb. Nabídku Vám rádi vytvoříme nabídku řesně na míru Vašich potřeb a požadavků tak, abyste nemuseli hradit za služby, které nevyužijete.
Pokud budete mít o vytvoření takové nabídky zájem, prosím kontaktujte nás.
Technická správa
- pravidelné kontroly funkčnosti objektu - četnost dle dohody
- výměny žárovek a zářivek v rámci pravidelných kontrol domu (bez materiálu)
- další opravy a údržby domu dle hodinové sazby – po autorizaci min. jednoho člena výboru nebo dle určeného mandátu
- zajišťování pravidelných revizí dle příslušných předpisů
- zajištění úklidu společných prostor domu, chodníků a ostatních přilehlých ploch vč. zimního úklidu dle platné vyhlášky
- zajištění zahradnických prací (sekání trávníků, péče o ostatní zeleň)
- přebírání prací provedených jinými dodavateli a kontrola faktur za tyto práce
- konzultace a návrhy technických řešení v domě
Evidence a předpisy, vedení účetnictví
Data o bytových a nebytových jednotkách a jejich uživatelích jsou zpracovávána ve specializovaném softwaru SWAN Liberec.
- vedení a aktualizace přehledné evidence vlastníků – na základě dodaných podkladů
- vyhotovení měsíčních předpisů úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytu
- návrh a zpracování změn předpisů úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytu v návaznosti na vyúčtování případně na žádost SVJ
- kontrola a evidence úhrad předepsaných plateb
- pravidelné zpracování upomínek dlužníkům
- zpracování ročního vyúčtování záloh na služby vč. rozúčtování tepla a vody
- zpracování rozdělení nákladů společného prostoru garáží a sklepů mezi jednotlivé spoluvlastníky
- evidence fondu oprav, zpracování oznámení o výši čerpání z fondu oprav, návrhy na změny příspěvků
- tisk evidenčních listů
- vedení podvojného účetnictví SVJ (zpracování prvotních účetních dokladů, vedení zákonem stanovených účetních knih a evidencí)
- evidence pohledávek a závazků (přijímání faktur od dodavatelů, vyhotovení odběratelských faktur, úhrady faktur apod.)
- zajištění styku s bankovním ústavem, sestavení příkazů k úhradě, úhrady plateb z účtu
- sledování stavu finančních prostředků na účtu SVJ
- sestavení roční účetní závěrky a zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob (včetně sestavení výkazu zisku a ztrát, rozvahy a přílohy k účetní závěrce)
- vytvoření zprávy o hospodaření 1x ročně na vyžádání výboru SVJ
Organizačně právní služby
- uzavírání smluv a jejich dodatků s dodavateli jednotlivých služeb
- organizační zajištění výběrových řízení na dodavatele akcí
- zastupování při jednání s finančním úřadem a ostatními institucemi
- příprava podkladů pro shromáždění SVJ
- komunikace s pojišťovnou a zajištění řešení případných pojistných událostí na základě smlouvy o pojištění nemovitosti
- základní právní poradenství pro výbor SVJ v oblasti nemovitostí
Mimo paušál nabízíme zpracování odměn členům výboru a zpracování mezd v rámci DPP, DPČ apod. dle nákladů externí firmy.